VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen efter....

Kategori: Jag o min vardag

.....dagen är det för mig idag och vet ni vad jag gör? Jo, har precis kokt kålhuvud och plockat bladen och rullat ihopa 28 st kåldolmar. Nu står dom i ugnen och jag bara längtar tills dessa är klara.

Hur många hade stått med detta i timmar när det är dagen efter? Förmodlingen inte så många mer än jag..haha..men som ni vet så är jag ju lyckligt lottad och blir aldrig bakis. Vilket är riktigt skönt. Inte ens trött är jag, full av energi istället.

Var på en fest igår, kan tyvärr inte skriva var och med vem eftersom dessa personer vill vara hemliga, och sådant respekterar man ju. Men kom i alla fall hem igen en stund innan Flamman stängde för jag ville ner där och kolla läget.
Fick en 20 årig pojke efter mig, som tvunget skulle med mig hem..haha..dom är roliga dom där småpågarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: