VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dejt x massor

Kategori: Tankarna flödar

Oj oj, många förslag nu från killar om en dejt med fika osv. Men är de verkligen nåt jag vill o känner för. Hmm..ja de är frågan de. Även om det alltid är kul att träffa nya människor, de ger lixom "föda" på riklighet i livet. Om ni hänger med på vad jag menar..haha. Knappt jag gör de själv. Men hittar inte orden just nu för hur jag menar.

Tror jag ska ge mig ut i köket nu och fixa till en midda. Kyckling känner jag för idag.

BTW: mina nya tatueringar är nu 8 dagar gamla och så gott som läkta, skönt, för fy vad de kliat på ovansidan av underarmen, så har aldrig nån annan av mina tatueringar kliat. Fast strunt samma, snart ska de byggas på runt dom nya. Spännande sen när allt är klart. Kommer ta sin lilla tid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: