VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Falska och patetiska

Kategori: Tankarna flödar

Har i dagarna upptäckt att några stycken tagit bort mig som vän på facebook. Gör mig inte så mycke eftersom jag gick ut med varning om att rensa på min vänlista eftersom det fanns såna som endast hade mig som vän av nyfikenhet. Och vad är de för vänner då, inga alls tycker jag.

Men om man nu väljer och ta bort mig som vän, varför läser man då min blogg? I den står de ännu mer om mitt liv, på facebook skriver jag ju bara typ helt appropå och inget personligt alls. För mig visar de att såna personer är falska och såna kan jag vara utan.
Så jävla fult och tro att de kan smyga bakom min rygg.

Så du/ni som tog bort mig från facebook kan ju låta bli att läsa min blogg när du/ni ser detta inlägg. För du/ni är bara patetiska.

Detta är min blogg och jag har rätt och skriva vad jag vill, så var glad att jag inte namnger dig/er. För då hade nog mina vänner kommit med många "fula" kommentarer riktade mot dig/er.








Kommentarer

  • Sabina säger:

    Hahaha, måste bara skratta lite.

    Sjuka människor finns det över allt :)

    2012-03-13 | 13:58:26
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/binelina

Kommentera inlägget här: