VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fogden/deklarationen

Kategori: Tankarna flödar

Vilket gnäll det är på folk nu då. Deras deklarationer har börjat dimpa ner i brevinkastet.

Och fattar inte vad dom gnäller över.

Några gnäller för att de ska betala tillbaka, jaha och varför kollar dom då inte upp så att de betalar rätt skatt då då. De går ju lixom att betala in typ 1-200 kr extra varje månad för att slippa detta.
Sen är där ett antal som klagar över att fogden tar deras skatteåterbäring, är de ett skämt eller, jag menar...de har ju själva försatt sig i att låta skulderna falla till fogden.

Låter jag arg och kall? Nejdå, jag har rätt helt enkelt, så är de bara.
Och jag har oxå skulder, men inte fan gnäller jag för de, bara och gilla läget lixom och fortsätta på en bana där man gör nåt åt detta

Varför bry sig så mycke om just detta, man ska vara glad att man har tak över huvudet och mat på bordet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: