VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glömde men ändå inte

Kategori: Jag o min vardag

Aj aj och fy på mig. Idag när jag vaknade så upptäckte jag att jag glömt ställa fram klockan en timme innan jag somnade inatt. Men gjorde inte så mycke ändå för jag kom ändå upp i bra tid. Tyvärr så ser det ut som jag inte kommer ut i det fina vädret än, har nämligen en dag i tvättstugan och ganska många maskiner dessutom. Får inta balkongen istället nu när solen är på ingång där. Och hoppas på lika bra väder imorgon.

Såg 3 bra filmer igår/inatt med sällskap. "The Hunter", "Id:a" och "Recoil" (sett innan men valde den en gång till).

Kan ni gissa vad jag åt till midda igår?



Var ju ett måste när jag stått och gjort dessa i flera timmar lixom. Så gott blev de oxå på skinkfärs, så nu blir de aldrig mer fläskfärs när jag gör kåldolmar. Fattar inte varför jag inte provat med de innan. Eller jo de gör jag ju, för skinkfärs brukar ju vara så himla svindyr.

Har nästan lust och äta samma idag, fick ju ihopa 10 middagar till mig, plus att mamsen ska få 2 middagar av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: