VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Internet shopping

Kategori: Smått & Gott

Nyss varit hos mamsen, hon hade fått kataloger från Halens, Ellos och Josefssons. Hitta dock inget som vanligt i byxväg och vad gäller tröjor, jag är ju inte så tjejig av mig och gillar inte blusar och tröjor med massa veck och spets och sånt där.
Men något jag trivs i på sommaren är 3/4 dels byxor av alla dess slag, så jag hittade i 6 olika färger, nu ska jag bara lyckas bestämma mig för vilka jag vill ha. Borde vara lätt eftersom jag redan har vita, svarta och gråa. Men inte samma modell ju. Får ta mig en riktig funderare, inte sommar och varmt än ändå så.

De bästa som hänt när det gäller att kunna handla kläder, skor osv är detta med att kunna hitta allt på internet. Särskilt när man bor i en liten kommun som jag gör och måste ta tåget för att komma till olika butiker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: