VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mer vitt blev de trots allt

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade i morse vid halv 5 tiden och såg då att de var massa snö ute, härligt tycker jag, men nog inte ni andra..haha. Somnade om igen eftersom jag då bara hade sovit runt 2 timmar.

Och nu har jag nyss varit ute och njutit av snön. Var på Ica och fick hem lite mer frukt & bär till mina smoothies, och sitter nu och avnjuter en sådan. Ett måste varje dag, ett beroende, men tur det är nyttigt i alla fall.

Vad ska jag då göra idag? Jo, jag ska städa och städa hade jag tänkt. Plus söka lite jobb, vilket är min dagliga syssla. Men ser mörkt ut, jobben att söka sinar mer och mer och ändå söker jag allt som bara går. Får nog ta och sätta mig på ett tåg och dela ut CV till olika företag som är mest intressanta för mig som maskinställare. För ge upp de gör jag aldrig. Man får ett jobb när man minst anar det.

Nu kom posten hörde jag, får ta och kolla vad där är. Dyr elräkning som alltid, över 500kr varje månad.
WOW, den var bara på 480kr, och sen var där bara 197 kwh använda, fattar ingenting, de brukar ligga på 230 kwh ju. Och jag känner inte att jag använt mindre störm, så undrar vad de kan vara. Men är glad eftersom det blev 80 kr mindre än förra månaden. Känner mig ju nästan rik nu..haha









Kommentarer


Kommentera inlägget här: