VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny diet

Kategori: Dagens midda

Nä inte diet direkt. Men kan ju säga att min IBS mage mår mycke bättre av detta. Och det är guld värt.
 Har ju alltid gillat grönsaker i massor på tallriken. Men det är verkligen så mycke godare med ugnsbakade grönsaker än sås och potatis. Något alla borde köra med då och då, så mycke nyttigheter ju och så enkelt att göra och sköter sig själv. Bara och ta de grönsaker man vill och skära i mindre bitar, sen på med salt och olivolja och blanda om, in i ugnen på 200 grader i ca 30 minuter, och sen kan man ha till precis vad man vill.

Idag hade jag mina egna kåldolmar och grönsakerna var; morot, kålrot, palsternacka, aubergine och zucchini.


Kommentarer

  • Victoria - Foto och Vardagen säger:

    haha :) alla är vi olika och tur är väl det :)

    2012-03-29 | 18:24:32
    Bloggadress: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här: