VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oavancerat

Kategori: Dagens midda

Har städat och haft full rulle här hemma och varit en runda på Netto och Ica, ett måste varje måndag då de kommer massa nytt billigt i matväg. Stekt 3 kg bordskyckling i ugnen och rensat bort allt ben och sånt där och portionerat upp i påsar så de tar mindre plats i frysen. Och i och med detta så blev de såklart kyckling till midda idag, tillsammans med svamp, pasta och grönpepparsås, med andra ord rikigt oavancerad midda idag. Men såna dagar är faktiskt tillåtna.




Måste oxå tipsa om dessa nya chips som jag åt i lördags, så otroligt goda och krispiga. Finns i flera smaker men gissar på att denna är godast. och kolla formen på chipsen, lite kul att dom gjort alla så.



Börjar bli nannig i ögonen efter den tidiga morgonen och den avbrutna sömnen gång på gång så jag ska ta på mig ytterkläderna och gå ut en runda innan solen går ner. Då piggnar man nog till.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: