VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pengar, pengar, pengar

Kategori: Jag o min vardag

Hemma igen efter att suttit ute i solen med mamma och Anders som oxå var ute och kom bort och satt en stund med oss. Blev såklart Ica oxå en sväng, men idag la jag minsann bara 50 kr där, typp kattmat blev de. Härligt när man handlar för lite, men det är oxå resultatet av att jag alltid hamstrar av en massa som håller lång tid.

Var ju på ett möte oxå och det gick helt perfekt så nu har jag en inkomstkälla till. Kan ju inte bli bättre. Alla pengar är välkomna som vi alla vet.

Funderar på att putsa fönster på balkongen, fast solen är på ingående så vet inte om jag hinner, men kan i alla fall städa där ute om inget annat. Vem vet när man rätt vad det är kan tillbringa kvällar där med lite mat, dricka och trevligt sällskap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: