VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rätt låt vann!!!

Kategori: Smått & Gott

Måste ju säga att rätt låt vann. Äntligen en låt som kan ta världen med storm, den är mäktig på alla sätt och vis.

Nu klagar folk över att fel låt vann för att de inte är deras stil av musig o lyssna på och att ingen lyssnar på texten. Men de är ju faktiskt inte texten som ska fånga folket eller att de är tittarnas smak av musikstil osv. Utan det är ju en låt som röstas fram o ska representera vårt land. Med andra ord är aldrig alla nöjda. Jag ser det mer som att starka låtar som är mäktiga i både ljud o framförande kommer långt.
Men nåt jag inte gillar är att andra länder i Europa får rösta, de är väl ändå vårt land som ska avgöra annars är det ju inte ett svenskt bidrag kan jag tycka. Vet inte hur dom har tänkt där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: