VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sorg & God mat

Kategori: Dagens midda

Blev sen middag idag, men ahr inte varit hungrig och då blir de så. Kollade på "Halv Åtta Hos Mig" och åt middan då, passar perfekt för när man kollar på matprogram så blir man ju ganska så sugen på nåt, eller hur?

Schnitzel, matvete, broccoli, zucchini och min egen svampsås blev det idag




Undrar om jag får sota för såsen jag gjorde, jag har ju haft ganska mycke magproblem/IBS hela veckan, ja ja nån gång får man ändå unna sig det där lilla extra goda som sätter krydda på maten. Så smarrigt ju. Blev sås över så de åker in i frysen som med allt annat i portioner, bara och ta fram till en annan gång.

Förresten fredag imorgon och tänkte supa bort sorgen jag fick idag..haha..nädå inte så illa som de låter, men mindre kul att få efterskatt. Jäkla Sveaplast som tog för lite skatt när jag jobbade där och ändå så kom vi överens om att de skulle dra extra för jag tyckte de var alldeles för lite. Men inte fan fatta dom de där som med allt annat. Helt sjukt företag som jag är glad att jag kommit ifrån.
Men nog om det...ska INTE supa skallen i bitar. Är lika glad för det, går ingen nöd på mig när det gäller pengar som tur är. Finns dom som har de mycke värre än mig. Så måste man tänka. I alla fall gör alltid jag de. Kan inte deppa för lite pengar som ska betalas, de tillåter jag inte mig själv att göra.

Nä nu blir de tv några timmar; Criminal Minds, Unforgettable och Revenge.
Kanske att jag får besök oxå ikväll, kan nog bli trevligt. Så då stänger jag mobilen och ägnar mig bara åt besöket, snäll jag är va..hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här: