VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svart, rosa & grön

Kategori: Kläder

Typiskt, så var man ute innan idag i ärenden. Oxå kommer de ett sms nu ikväll att mitt paket har kommit, och såklart var jag ju bara så tvungen att ner och hämta det. Tur man har nära till posten på Ica, typ 10 min fram och tillbaka.
Så vännen Sabina fick göra mig sällskap dit, jag i mobilen..haha..mycke och prata om, lite av mina äventyr som hon var nyfiken på..hehe
Oxå bjöd hon mig på sexparty om drygt en månad, kan nog bli kul och busigt..haha


Här är då paketets innhåll, de där byxorna jag hade sån beslutsångest över vilka färger jag skulle ta. Ville ju helst ha alla 6 paren, men fick snällt nöja mig med 3 par.
Provade och dom sitter som gjutna för mig. Svart, rosa och grön blev de. Dom går lite nedanför knäna men de puffar man bara upp så de kommer i knävecken typ.
Snygga va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: