VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var och en får se ut om den gör

Kategori: Tankarna flödar



Alltså hemskt vad alla håller på om stackars Lina som i TV "råkade" visa upp sin håriga armhåla. Jag menar...vem bryr sig. Låt henne ha det så om hon vill. Upp till var och en vad man vill göra med sin kropp.

Även om jag personligen rakat mig under armarna sen jag var runt 15 år gammal. Men jag tycker det är skönt och ha det så. Vad gäller benen, ja vaderna började jag med för kanske 10 år sedan. Har verkligen mycke där.
Killar ska ha sitt kvar under armarna tycker jag för det är manligt på nåt sätt, fast såklart upp till dem oxå.. Mer än så bryr jag mig inte, med andra ord...JAG BRYR MIG INTE om vad andra gör.

Ville bara göra er uppmärksamma på att låta alla få vara som dom är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: