VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu ett nytt till samlingen

Kategori: Dagens midda

Har ikväll hittat på ännu ett nytt recept. Ingredienserna blev kycklingfilé, broccoli, bambuskott, röd paprika, svamp, kokosmjölk, kycklinggrillkrydda, vitlökspulver, peppar, till detta hade jag ris. Himla gott och fick hela 4 middagar av det jag gjorde. Ska ge mamsen en imorgon, hon får ju alltid prova allt nytt jag gör.





Har även stekt modell mindre av 60 köttbulllar, bra och ha till massa bl a på macka/knäcke. Äter dock aldrig köttbullar till midda. Inte min grej med sås och potatis. Var mer när man var liten och bodde hemma som mamma gjorde detta, eller när man var och häslade på hos mormor och morfar. Typisk 70-80 tals middag känns det som, men gott är de fortfarande, men inte min grej att tillaga. Jag vill ha mer avancerade middagar.


Nu blir det sängen och kolla vidare på serien "Grimm", har ju fått tag på fler avsnitt.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: