VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

BB för 69 kr

Kategori: Jag o min vardag

Satt vid middagstid och pratade med min fina vän Sabina i telefon och hon berätta då att det skulle vara fest i Big Brother huset med alla gamla deltagre som besökare. Och detta sluta med att jag registrerade mitt VISA kort och köpte veckan ut för 69 kr. Bra köp...haha...eller NOT!! Nu har ju datorn gått varm med detta program sen runt 13-tiden. Snacka om att man är galen. Haft kontakt per telefon och msn med Sabina ett antal gånger för hon köpte ju oxå tjänsten.

Lever bara en gång och ibland får man göra något galet, och detta är väl ganska galet ändå..haha..jag menar, ägna en hel dag och kväll till detta program. Men bra med datorn kopplad till stereon för då kan jag lite då och då göra annat och höra de till alla rum ändå.

Men bäst av allt är att jag kan se finalen på söndag. Hoppas på att Hanna vinner hela skiten faktiskt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: