VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Buzzador

Kategori: Jag o min vardag

Usch, var precis i byn och gjorde lite ärenden, plus hämtade ut ett paket. Härligt att de blivit sommarvärme och man slipper ha långa byxor o strumpor, men tyvärr alldeles för varmt för min smak, fixar verkligen inte sån hetta. Blir inne resten av dagen...haha, så kanske de blir en promenad senare ikväll med Sabina. Beror lite på hur ont jag har ang de onda med njuren och så.

Tillbaka till paketet. Det var från Buzzador. Vilket innebär att man anmäler sig till olika kampanjer som man sedan fixar till genom att ha träffar hemma så vänner får prova de man "buzzar", ibland blir man antagen och ibland inte. Men denna gången lyckades jag komma med i kampanjen "Tex Mex Tapas", ska bli spännande och se vad man kan hitta på med alla dessa ingredienser, inget jag provat tidigare. Hoppas det blir gott.

Någon som ätit sådant???? Berätta gärna....



Kommentarer


Kommentera inlägget här: