VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En trevlig dag

Kategori: Jag o min vardag

Såja, nu är man hemkommen från Hässleholm. Skiktröntgen gick bra, fick veta var sprickan i lårbenet sitter, men inte mer, eftersom de togs en massa bilder som ska skickas till min ortoped, så jag får vänta tills dess, men de ska nog gå bra.

Hade mamma med mig så vi var o fikade med hennes ex och gick i lite affärer, hittade 2 par byxor, vilket är wow när de gäller mig som enndast trivs i cargobxor. Men såna hitta jag inga. Köpte ej heller de 2 jag hittade för kändes som att jag nog inte hade använt dom ändå. Och 1000kr kan jag ju då gör annat med längre fram i tiden, snart sommar med o då går ju jag i knäkorta byxor.

Men däremot har jag äntligen hittat ett fodral till min 10,1" laptop, tog bara 3 år...haha..blev dessutom ett riktigt fräckt fodral för endast 70kr, tjockt och vadderat och ser ut som ett kassettband,
 tufft eller hur....





Får väl försöka komma på nån midda med snart känns det som. Inte fått i mig mycke mat alls idag ju.














Kommentarer


Kommentera inlägget här: