VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett steg närmare....

Kategori: Jag o min vardag

.....att lägenheten snart glänser, men blir tyvärr inte klar idag. Vill ju inte ställa mig och dammsuga och torka golven när det är mitt i natten. Så de där sista får jag ta imorgon. Finns annat jag kan göra för att få fram tröttheten.

Dumma comviqs sändning har legat nere i flera timmar för mig och många andra, undrar hur många som försökt ringa och sms:a mi, lär jag märka när de går igång. Wordfeud blir ju oxå lidande, trist för jag gillar och spela de, farligt beroendeframkallande ju..haha..och samma gäller Castleville på facebook.

Sugna på wordfeud med mig så adda: xariedehexx, men snälla välj normalt spel o inte random då för normal gör att man får kämpa mer för poäng och så, även om jag struntar i vem som vinner, bara kul att spela helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: