VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fina ord från en äkta vän

Kategori: Jag o min vardag

Var inne på facebook en runda och hittade då ett inlägg  hos mig från Linda alias Klara-Stina, ja och jag är ju Lisa-Stina för henne.

Så här skrev hon:

Lisa - Stina... Du är en bland dom bästa.... Glöm aldrig att du har en speciell plats i mitt hjärta.

( Hemska va romantiskt de blev :P )





Finner inte de rätta orden för hur glad jag blev, detta är andra gången på kort tid hon skriver något fint på facebook till mig. De värmer väldigt mycke när en person, i detta fallet en bra nära vän, skriver/säger fina saker till en, för då vet man att personen gillar en som man är som person o vän.
Händer tyvärr för sällan att man får sånt här från vänner.
Har alltid varit så att jag ställt upp för mina vänner hela livet till 110% men sällan fått något tillbaka, har heller aldrig brytt mig om detta, men tankarna kom nu när man får nåt fint av fina vännen Linda.
Hoppas verkligen att vi denna gången förblir så bra vänner som vi är och att ingen lyckas sabba det som en gång tidigare, men jag tror inte det för nu vet vi var vi har varandra. Även om jag inte litar fullt ut på någon alls, men de vet hon om, och hon vet oxå hur jag menar med att inte lita fullt ut. Inget allvarligt så, utan mer som jag är.

Så nu slutar jag här med att säga att Linda förgyllde min dag idag med sina fina ord.






Kommentarer

  • Linda säger:

    he he se jag kan vara snäll jag med om jag vill, o romantisk med för den delen hehehe

    2012-05-09 | 19:30:22

Kommentera inlägget här: