VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Går mot strömmen

Kategori: Dagens midda

Klockan är nu lite över 8 på kvällen och ja jag är hemma och tar de lugnt, vilket är långt ifrån vad folket gör här i Perstorp. Men jag känner verkligen inte för party och utgång idag, även om det är festival i dagarna två. Som jag sagt innan så sparar jag mig till imorgon då det händer nytt jag inte varit på tidigare. Eller nytt och nytt, har funnits i många år, men jag har aldrig brytt mig om att åka in på cruisingen trost knappa 3 mil dit med tåget.

Har ätit min zucchinilasagne, och lika god som alltid. Länk till recept finns i föregående inlägg för er som är nyfikna.




Massa mat. Vilket är perfekt för att värmas innan jag åker imorgon och sedan även som nattamat när jag kommer hem imorgon natt. Bra planerat som alltid när det gäller mig..haha





Nä, nu ska jag renbädda sängen och leta upp några filmer som jag kan roa mig med tills jag somnar.

Hörs vi inte imorgon så önskar jag allla en trevlig helg, så ses vi på söndag





Kommentarer


Kommentera inlägget här: