VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inget körkort= NEJ!!!!

Kategori: Jag o min vardag

Fick ett samtal från en arbetsgivare. Ett jobb jag sökte för ca 2 veckor sedan som formsprutare 2-skift i Hörby. Hon var jätteintresserad av mig och ville träffas. Men efter lite mer pratande så visa de sig att där inte är nån möjlighet att ta sig dit om man inte har körkort. Snacka om otur...

FAN, jag som så gärna vill börja arbeta igen. Får nog ta tag i det här med körkort känner jag.
Måste räkna på min ekonomi och se vad jag har för möjligheter. Det kostar ju faktiskt en hel del 1000-lappar ju. Och på A-kassa som inkomst så är de lite snålt med att kunna detta. Har visserligen ett kapital som är låst, kanske kan öppna och ta där.

Nu går de runt i hjärnan kan ni tro...haha. Ska sluta festa så mycke som jag gör och spara pengar, snåla som fan. Frys, kyl och skafferi är ju fullt med mat för 3 mån framåt, plus har hamstrat schampo, balsam, duschcremé, tandkräm, deo, parfym och annat i hygien för säkert 6 mån framåt. Så det ska nog gå att snåla känns det som. Bara att ge sig fan på det.

Ja va fan, jag kunde ju fått detta jobbet om jag hade kunnat tat mig dit. Och att flytta går ju inte och göra hur fort som helst.

Oj vad jag svor i detta inlägg då..haha!!!!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: