VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Morrn morrn

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron!! Ja de får det bli även om jag varit uppe sen 8-tiden. Vaknade av ännu mer magont, illamående och huvudvärk, men nu vet jag i alla fall varför. Mensen är här. Typiskt när jag ska åka iväg till Hässleholm imorgon på röntgen, förblöder ju nästan när jag har de. 4 dubbla bindor så ska de väl funka..haha. Nä, nog om denna tråkiga infon.

Tog ett beslut igår, inget festande de 2 kommande helgerna, men den 26 maj blir de av för då är de cruising i Hässleholm, och Linda vill ha med mig dit. Såklart jag ställer upp, aldrig varit på något sådant ju. Allt nytt är kul att testa på, nja inte allt faktiskt, har ju faktiskt mina principer, även om de sägs att man ska prova allt en gång. Men undantag finns, så nu kommer jag och dra några och sen får ni kalla mig äcklig eller inte, upp till er.

Men detta skulle jag aldrig göra/ställa upp på:

* Analsex
* Sperma i munnen, ej heller svälja den
* Droger, hatar allt sånt
* Trekant
* Tjejsex
* Hålla i en spindel
* Hålla i en orm

Finns säkert mer, men tog de som jag kom på för stunden. Trist info, eller hur..haha. Men vet ni, de kvittar för de är ju min blogg lixom. haha

Just de ja, kan ju på detta dra igång en frågestund om ni känner för de. Eller kanske ni inte har några frågor för att jag är ganska öppen med vem jag är och sånt. Fast finns massor jag väljer att inte skriva om såklart. Man ska inte lämna ut sig helt, finns för många galningar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: