VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke dagen så här långt

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp i lagom tid idag trots jag somna sent inatt. Strax innan midda så kontaktar Sabina mig på msn om jag är sugen på en promenad. Såklart jag var, så hon kom runt midda och vi gick ut i skogen i ca 1,5 timmar och när vi sitter vid en damm kommer även Linda och Nilla promenerande, så blev lite snack där. Plus Henke som campar däruppe som jag inte träffat på bra länge, kul och få liten pratstund med honom.
Efter promenaden så följde Sabina med mig hem en stund och där tog vi en glass på balkongen.





En påsklilja mitt ute i skogen, var ju bara så tvungen och ta kort. För hur ofta ser man detta




Snacka om att myrorna vaknat till liv, flera 100 tals ju..brrr...gillar inte pissemyror.




Sabina tycker hon är duktig..haha




Dammen vi tog en paus vid och mötte folket



Och efter promenaden så drog jag iväg mamma till Ica och handlade lite grönsaker och frukt.
Sen blev de en midda med lax, matvete och stekt svamp, broccoli och paprika i en blandning, så gott alltså. Något jag skulle kunna äta varje dag faktiskt.

Nu blir de städa lite, dammsuga och torka golven.

Helt underbart väder idag igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: