VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Olidligt detta

Kategori: Jag o min vardag

Orkar inte med mitt onda i ländryggen, fram mot magen och ner mot underliv, plus i höften ut i skinkan. 3e dagen nu och så jävla ont, kan fan inte sitta, stå, gå och ligga, illamående hela tiden, kan i stort sett inte kissa, får trycka som fan för att de ska gå och de som känner mig vet att jag kan kissa typ var 20e minut..hmmm..inte bra detta.. Ringde sjukvårdsupplysningen och hon jag prata med rådde mig att ta kontakt med min vårdcentral imorgon pga hon tyckte de lät som njurbäckeninflammation.
Så jag ska absolut ringa direkt kl: 8.00 imorgon för det är tydligen så farligt att gå med och måste botas med antibiotika annars kan de bli blodförgiftning..hmm..och jag som var bergis på att jag hade en runda med värsta ischiasen igen. Men symptomen har ändrats och blivit värre. Det är olidligt kan jag säga och jag är en inte den som klagar och gnäller, tvärtom, biter ihopa lång tid innan de brister och jag verkligen måste söka vård. Men väntar inte längre nu tack vare sjukvårdsupplysningen.

Så får väl se imorgon om läkaren hittar felet så de onda går bort

Ska ta en halv sömntablett nu och se om jag kan få sova lite, har sovit kanske 4 timmar sen jag vaknade vid 8-tiden i tisdagsmorse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: