VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Regn & Storm

Kategori: Tankarna flödar

Lördagen är här med oväder, eller ja de kom ju in sent igårkväll. Så idag tänker jag då rakt inte gå utanför dörren, men de gör inte så mycke. Har lätt för att sysselsätta mig, så om ett tag vet jag nog exakt vad jag ska göra med denna dagen. Sånt man skjutit på bra länge.
Tankarna flödar redan...t ex: bränna ut alla bilder på skiva från förra året, vilket inte är gjort än o ändå är de maj månad nu. Ni ser jag kommer att ha o göra till slut som alltid.


Härligt härligt nr jag vaknade upp idag o veta att folk ligger o är bakis..haha..rätt åt dom. Ja o synden straffar inte sig själv när jag skriver så eftersom jag aldrig blir bakis och då menar jag verkligen ALDRIG!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: