VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sommar, sommar, sommar

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och ny vecka. Igen!!!!!!!!

Helt underbart väder, rena sommar värmen precis som igår. Men trots detta så tänker jag ta och städa, gillar ändå inte och vara ute i värmen, det är för bra för mig. Så får vi se senare när de blir lite svalare om de blir en promenad i skogen med vännen Sabina.

Vad gäller njurgruset så börjar jag må lite bättre, vilket känns skänt, en hel vecka sen de börja ju. Men läskigt och må illa dygnet runt så hoppas de försvinner innan lördag då det är cruising i Hässleholm som jag ska åka iväg på med Linda.
Härligt och sitta i gräset och dricka och ha de trevligt. Är eventuellt några till som ska åka med oss. Denna gången ska jag minsann inte glömma kameran så jag kan  ta massa kort, bl a på alla fina bilar som kommer att köra runt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: