VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Uppdatering.....

Kategori: Jag o min vardag

......från de 3 senaste dagarna, pga sjukdom.


Fick hem resterande paket som jag beställt i smyckesväg





Flätat läderarmband med en liten nyckel




6 vanliga släta ringar med en liten hög kant runt om på båda sidor




2 paket med 1,5 m läder snöre att göra vad man vill av, fläta armband eller ha som dom är som armband. Till halsband. ja finns mycke man kan göra med sådant.





18 burkar cola för 49kr på Netto som mamma överraskade mig med i torsdags. Gott och ta en burk då och då när man blir sugen. Hellre de än köpa stora flaskor man måste dricka upp för att kolsyran går ur. Dessutom godare ur burk. Fast allra godast är ju äkta coca cola i glasflaska





Hade ju inte ätit på ett dygn igår när jag kom från sjukhuset så mamma och hennes besökande ex skulle äta pizza och då beställde dom en till mig med och kom och lämnade. Hur snällt var inte detta då. Guld värt, tack snälla mamma.
Bara tomat, ost, skinka och räkor, alltså inte så mäktig..men hur god som helst



Kommentarer


Kommentera inlägget här: