VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

År och dar sen

Kategori: Dagens midda

 
Slutade göra korv stroganoff för flera år sedan för fick inte det och smaka som jag brukade. Men idag blev den riktigt god, ja nog den godaste jag ätit faktiskt. Skryt? Nä, jag vet att jag kan de här med mat ju..haha.
 
Blev de till midda idag, plus 5 burkar för infrysning. Lite svårt och göra stroganoff till bara en person, bättre då att göra på hela korven och sedan ha och ta fram när man blir sugen.
 
Är inte så glad i korv, helst ska de då vara scans falu, de få gånger jag äter de, idag blev det Nettos JMs falu. Men prinskorvar är skitgott, ja inte alla, men till jul i alla fall, då är de ett måste.
 
Hur jag gjorde stroganoffen hittar du i min matblogg
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: