VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Breaking Bad

Kategori: Serier

 
 
Har hittat en ny serie jag tänkte kolla om den är bra. Blir väl till helgen gissar jag. Ikväll blir det sängen ganska så tidigt, hoppas jag kan somna bara. Ska upp vid 7-tiden och sedan ta tåget in till Helsingborg för ett möte som gäller min framtid. Hoppas verkligen det är nåt givande som passar mig.
 
Någon som sett denna serie och kanske kan ge ett litet omdöme??? 
 
Jag gillar ju att kolla på spännande serier, bara det inte är komedier för det ger mig inget alls.
 
Sov gott när ni ska så hörs vi imorgon

Kommentarer

  • Peter säger:

    Hallå, började titta på denna men tycket inte det var så bra, men smaken är ju som baken :) ha det

    Svar: Hej hej! Okej, ja jag bara läste o kände väl inte så jättemycke intresse, men tänkte ge den en chans, så får väl se vad jag tycker
    shaminelle

    2012-11-29 | 13:02:51
  • Peter säger:

    Hej, kan istället rekommendera en serie som heter " Revolution" har börjat se på denna och den verkar rätt ok :) ha det

    Svar: Aha, den har jag, men inte kommit så långt. Har massvis med osedda serier o filmer ju. Men tack för tipset :)
    shaminelle

    2012-11-29 | 16:04:23

Kommentera inlägget här: