VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Galning på vägen

Kategori: Jag o min vardag

 
Sandra och jag satt och drack och snackade hemma hos mig igår kväll. Plus kollade på "X-factor". Och jag kan inte släppa det här med hur svenska folket röstar. Hur fan kan man ställa J.E.M och Malcolm B mot varann i en duell. Dom är ju bara så bäst. Helt sjukt fel ju.. Var nära TV åkte ut..haha
 
Hamnade såklart på flamman, var annars lixom..hehe. Mycke folk, karaoke och trevligt förutom en kille som är riktigt löjlig, till saken hör att han vet om det, men för feg för att erkänna.
 
Vid hemgång så står jag och Sandra på en trottoar, och även an del folk här och var på gatan och då tar den här killen sin bil och kör som en idiot på gatan, för att vända och köra tillbaka. Full som ett svin och försökte köra på både mig och andra. Han var verkligen ute efter att köra ner nån. Fick  höra detta i efterhand att han nämnt namn han skulle köra på. Vem går jag inte in på
 
Hur sjuk i huvudet är man när man gör nåt sånt när man har en hel hög barn och en fru. Varken moget eller smart.
Hört nu i efterhand att polis kommit till plats efter att han parkerat bilen utanför krogen inatt. Synd dom inte tog honom på bar gärning, så kanske han lärt sig en läxa. Eller nä förresten, de gör han aldrig o ändå snart 40 år gammal. Vissa blir aldrig vuxna eller ansvarsfulla.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: