VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron!!

Kategori:

 
Jaha då blev man väckt runt 6-tiden av katten, massa bus i sovrummet och skulle absolut inte sova. så jag fick gå upp. 4e natten på rad. Men vet ni, hon är lika söt ändå.
 
Usch och fy, inte tvättat håret sedan i tisdags kväll...bläää känner jag mig. Men ibland måste håret verkligen få vila, vilket jag provat nu eftersom jag har sår och sånt i hårbotten som kliar nåt fruktansvärt. I vanliga fall tvättar jag det varje dag eller varannan när jag klarar det. Men nu riktigt skriker hela min kropp efter att få tvätta det. Ska bli sååå skönt när det är gjort.
Men näää tänker då rakt inte ställa mig i duschen och göra detta nu, får allt stå ut några timmar till. Har faktiskt tänkt vila nån timme under förmiddan, för annars kommer jag och vara halvdöd ikväll och det vill jag ju inte.
 
Nä nu ska jag in i sängen och bädda ner mig och starta Tv:n och dräggla över Björken..mmm vilken kille alltså och ändå inget lammkött, de ni..hahaha!!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: