VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hann inte med riktigt

Kategori: Jag o min vardag

 
Men VA...fredag igen. Hann nog inte med denna veckan riktigt. Kan väl vara pga hur dåligt jag mått oxå, men idag mår jag nog bra som de känns just nu, bara lite lite yrsel kvar. Tur man inte ska festa för då hade man nog fått en vinglig kväll..haha. Nä skojar ju bara fattar ni väl. Man dricker inte på starka mediciner.
 
Skönt med en vit och lugn helg ska det i alla fall bli. Behövs då och då. Eller 2 helger på rad är det tänkt. Inte mig emot. Har och göra. Ska påbörja min julstädning inom kort ju. Allt från golv till tak, brukar ta en vecka att fixa detta ju. Men sen är de glänsande rent och man stortrivs. Oxå allt mysigt julpynt som ska upp. Sprider sån värme i hemmet. Ja som om jag inte redan har fruktansvärt varmt i min lägenhet..haha. Nåja inte sån värme jag pratade om..haha..men tror ni fattar ändå.
 
Nä nu är jag nog redo för lite frukost. Kanske skulle koka lite ägg, var längesen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: