VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hata är ett starkt ord

Kategori: Jag o min vardag

 
Använder aldrig de ordet faktiskt. Men hata idag hade varit perfekt. Men väljer ogillar.
 
Dumma, dumma "Beauty And The Beast" som slutade sååå spännande idag. Och samma var det ju igår med "Sons Of Anarchy"...suck, gillar det inte alls. Nu får man ju gå och längta. men tacka vet jag serier ändå, de ger mer än en film faktiskt. Även om film är ett stort intresse för mig. Tror de ligger före matlagning faktiskt.
 
Nu ska jag damma klart vardagsrummet och sen bädda ner mig med Anderas Carlssons biografi, började på den i förrgårkväll. Har massa biografier som jag inte blivit färdig till att läsa, så tänkte ta tag i den biten nu. Förr läste jag ju minst 3 böcker per vecka. Var ett himla bra sömnmedel oxå faktiskt, ja om man inte fastnade och sträckläste..haha!!
 
Så natti natti på er....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: