VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur känner ni???

Kategori: Tankarna flödar

 
Uppe tidigt idag med. Halv 8 faktiskt trots sen natt. Men idag ska de banne mig bli klart med julstädningen så jag bara har julpyntet kvar imorgon. Himla tjat på mig va..haha!!
 
Tänkte på de här med höst och vinter och mörker. Många som skriver om detta på facebook har jag sett ett tag nu. Att dom blir deprimerade osv. Sånt märker inte jag av. Tycker det är mysigt med denna årstiden inklusiver mörkret. Snart jul och allting och förhoppningsvis snö i massor.
 
Känner ni oxå er deprimerade? Och varför är det så tro? Är de för att kroppen inte få lika myck som som på vår/sommar? Eller är de bara nåt folk tror man måste bli?
Ja spekulera det kan man. Men jag anser att dagarna inte bli bättre än man gör dom.
Usch ni glllar inte positiva mig va..haha. Men tyvärr, jag kan inte vara negativ, det till hör inte mig som person.
 
Nä nu ska jag dra igång här hemma.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: