VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra dag

Kategori: Okategoriserat

 
Ett tag sen jag bloggade, jag vet men det har sin orsak.
 
Fick min mens i lördags och varit sängliggande sen dess. Har mer ont än vanligt och då kan jag verkligen säga ont plus mår illa, blöder så jag tror jag håller på att förblöda. Bytar blöja typ en gång i timmen och då ligger de dubbelt i 2 lager, så 4 bindor per byte, rolig info va..haha. Inte bra detta. Inne på 3e dygnet nu. Hoppas de släpper en del snart. Sover dåligt gör jag oxå, somna typ 5 i morse. Nu när de i svanskotan är bättre, ja då ska nåt annat krångla. Har verkligen varit lite väl mycke för mig med sjukdomar osv sen i augusti. Men tänker ändå alltid positivt, inget får mig deppig. Och finns de som har de värre där ute.
 
Måste snart bege mig till Ica och inhandla fler blöjor..haha...suck..känns som jag verkligen inte orkar göra nåt alls idag. Tur är iaf att man inte blir tjurig och kinkig för att man har mens, som så många andra blir, aldrig förstått detta.
 
Tur jag fått hem sista säsongen av Desperate Housewives. Har jag och göra idag när det inte är nåt på tv.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: