VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

inredning

Kategori: Smått & Gott

 
Ja det hörs väl på ordet vad det gäller. Alltid gillat och köpa massa smått krims krams till mitt hem och inreda lite som jag känner för. Byta ut vissa saker, sätta in nya och sen åker de gamla fram igen. Eller ibland blir mycke mer framme och jag har hur mycke som helst. Därav att det tar lång tid att damma mitt hem. Får helt enkelt skylla mig själv..haha!!
 
Så idag kunde jag inte motstå dessa två ugnsgrytorna för endast 15 kr/st på Netto och fanns i 3 färger, men ville inte ha orange.. Vad jag ska göra med dom får jag se efter jul, för nu ska ju allt julpynt fram.
 
Allt som är smått och gulligt går hem hos mig, så nu får ni hålla med om att dom är supersöta.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: