VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte orkat

Kategori: Jag o min vardag

 Har inte orkat blogga varken igår eller idag. Har sån smärta så jag bör nog uppsöka vårdcentralen imorgon känns det som. Vad det handlar om berättar jag när jag sökt för det. Vill inte säga något i förväg som kanske inte stämmer alls. Fast symptomen känns igen. Hoppas att det inte är så allvarligt i alla fall. Men kan säga att det gör så ont så mellan varven vill jag bara gråta.
Ja jag vet, schas iväg till läkaren. men jag är så kass på sånt. kan gå och ha ont om det är nåt hur länge som helst så man nästan kommer i sista minuten. men sån är tåliga jag, plus anser alltid att det finns dom som har de värre.
 
Har därför i stort sett legat hela dagen, sett lite avsnitt av olika serier.
De som jag följer just nu som jag vill tipsa om, de är riktigt bra:
 
* Sons Of Anarchy såklart
* Grimm
* Supernatural
* Arrow
* Heart Of Dixie
 
Säger inte att vi hörs imorgon., utan får helt enkelt se hur jag mår. Nu ska jag gå tillbaka till sängen och kolla nya filmen "Total Recall" eller rättare sagt en nyproduktion med Jason Statham
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: