VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lösenord

Kategori: Okategoriserat

 
Har funderat på att sätta lösenord på min blogg. VARFÖR? Ja det vill jag inte berätta..haha. Men får se, kan inte bestämma mig. Men är de så jag gör de så är de ju bra och veta vilka som vill fortsätta att följa min blogg. Går bra att maila mig på facebook för er som ser när mina inlägg kommer upp där. Ni andra får helt enkelt ge en kommentar.
 
Men blir inte nu i dagarna, så fort kan jag inte bestämma mig..haha
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gisse säger:

    Hej Gumman jag vill gärna kunna se din underbara blogg..

    Kramar Gisse

    Svar: Tackar för att du tycker så om min blogg även om jag inte vet vem du är :) Ska inte glömma dig om de blir lösen
    shaminelle

    2012-11-14 | 17:12:54
  • Anonym säger:

    Hej där, vill också fortsätta följa din blogg....så glöm inte mig snälla

    kram Peter

    Svar: Hej där!! Så vem Peter är du då? Kul att du vill följa min blogg :)
    shaminelle

    2012-11-15 | 09:27:27
  • Rosis säger:

    Ja, får inte jag fortsätta läsa... så kommer jag att bli lessen i ögat ju ;)

    Pöss

    Svar: haha, klart du får!! Allt för min fina vän :)
    shaminelle

    2012-11-16 | 15:02:53

Kommentera inlägget här: