VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sånt som gör en glad

Kategori: Jag o min vardag

 
Fick idag ett jättefint mail från en som upptäckt min matblogg, så här skrev hon:
 

Hejsan marie.

Tusen tack för att du har en sån bra blogg..Min dotter på 13 år älskar att laga mat. Recepten är så bra skrivit på din blogg...Hon har ju kompisar som ska börja och lära sig och laga mat och jag kommer absolut hänvisa dom till din blogg....Tummen upp för dej du gör en stor insatts för barn som ska lära sig laga mat eller människor som har det svårt...Jag har jobbat i kök därför vet jag att din blogg är super bäst bra skrivit ingen tvekan..Många Kramar till dig.

 

Sånt här mail värmer verkligen. Fast finns såklart andra läsare osv som oxå ger mig fin respons, men var bara tvungen och visa upp detta.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: