VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista inlägget!!

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Haha, nu trodde ni att jag mena för alltid va. Erkänn, vet att ni trodde de :P
 
Men det blir sista om min julastädning, för nu är jag äntligen klar. Tycker veckan gått riktigt fort ändå med tanke på att jag började med denna storstädning i måndags. Men fy fasen så rent och fint här är nu. Kliniskt kanske. Nja de går väl inte göra till 100%. Men riktigt rent i alla fall. Äntligen...
 
Så nu längtar jag tills julpyntet ska upp imorgon. Vem vet, kanske börjar lite smått om jag hinner. Får besök vid
17-tiden och sen får vi se vad som händer ju. Men som alla vet är jag ju ALDRIG bakis eller nåt dagen efter.
 
Nej nu lurades jag lite, fönsterna är inte putsade än..haha..men ska fixa de med imorgon.
 
Hörs imorgon om inget annat
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: