VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Brudjävel

Kategori: Jag o min vardag

 
Gårdagen tar vi väl lite kort då.
 
Hade fest och spelade wii bowling hemma hos mig med Linda, Kent, Pierre. Oxå kom även Danne, David och Jhonny en runda. Himla trevlig kväll som alltid.
 
Mindre kul på krogen, ja Flamingo då ju.
En störig brud jävel som alltid ska bråka med allt och alla varje helg där. Flög på mig och klöste halvt sönder min hals, fan att nån gick emellan annars hade hon fått en smäll...Sen ber hon om ursäkt och skäms för hur min hals ser ut. Och menar på att jag får slå henne på käften om jag vill..haha...kan man ju inte göra på beställning. Men sa åt henne "att inte bråka med mig helt utan anledning fler gånger för då kommer jag att smälla till dig".
 
Sånt här är fan inte acceptabelt...
Tur att det inte var på andra sidan halsen där jag har en 3 veckor gammal tatuering
 
 
 

Kommentarer

  • Ardito säger:

    but she did a sexy job on you instead.hot pic hehehe :p

    Svar: Sexy job??? hmmm
    shaminelle

    2012-10-08 | 12:31:24

Kommentera inlägget här: