VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dammallergi

Kategori: Jag o min vardag

Tog en runda till Ica och köpte billig helgskinka, 29kr/kg. Skivar man tunt som pålägg ju..gott gott.
 
Men vad händer mer idag då. Jo jag ska storstäda mitt sovrum. Känner av min astma och allergi och gjort ett tag. Får ta min ventoline när jag vaknar mitt i natten och på morgonen när jag vaknar. Mindre kul.
Har ju massor med böcker i olika hyllanordningar och kramdjur i dessa i massor. Vilket i sin tur samlar damm lika fort som det är nydammat. Så gissar att detta lär ta några timmar. Men då har jag och göra i alla fall.
 
Mamma åkte till mormor igår och hon messa idag att jag fått pengar i födelsedagspresent av henne. Snällt... Blir att använda till nåt vikigt, nåt jag verkligen vill ha.
Fick ju pengar av mamma oxå nr jag fyllde år, så hoppas hon får tillfälle att köpa den där sodastreamern på Maxi där i Trelleborg för endast 399kr, tydlligen 250kr rabatt, jättebilligt. Jag dricker ju mycke bubbelvatten. Säkert 1-2 liter per dag.
 
Nä slutar här med min tråkiga info..haha..men faktiskt min blogg o jag skriver vad jag vill..så de så..haha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: