VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Falskhet är riktigt äckligt

Kategori: Tankarna flödar

 
Brukar inte bry mig om när folk sitter och skriver kränkande och kräkiga statusar. Men den här personen borde sopa rent framför sin egen dörr först. I detta fallet känner jag båda tjejerna
 
Men så typiskt tjejer att skriva "skit" om andra tjejer och det kallar jag avundsjuka. För i detta fallet är de en tjej som skriver massa om en annan tjej utan att nämna hennes namn och detta gör hon i sin facebook status och ändå gör hon allt det där själv som hon gnäller över. Skulle aldrig kränka nån annan på det viset, bättre och säga de direkt till personen.
 
Usch och vara så falsk, personen kan uppenbarligen inte må bra.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: