VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron!!

Kategori: Jag o min vardag

 
Härligt, kom upp strax innan 8 idag och ändå somna jag sent inatt, men varför sova mer när man känner sig utvilad. Synd bara att de blåser och spöregnar, tänkte ta en morgonpromenad. Men får vänta för har inga kläder för sånt väder. Kanske skulle införskaffa de så jag kan ut på PW precis när jag vill. Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder...haha. Och var ett litet tag sedan nu jag var ute på sånt ju.
 
Påtal om vädret så känns det som det är läge för nån soppa till midda idag
 
Idag kommer mamsen hem från sin mamma och hon kommer med en sodastreamer till mig. Hon fick tag i den där på extra pris som jag väl berättade om i måndags. Blir kul och prova den och se hur gott det är jämfört med färdiga flaskor i affären.
 
Nu blir de strax frukost. Sen ge mig på att städa lite och renbädda och lite sånt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: