VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Har ni drömmar?

Kategori: Jag o min vardag

 
Då var man uppe med tuppen idag, typ runt kl: 7.30 och ändå somna jag inte förrän vid 2-tiden inatt. Men jag är hur pigg som helst så de känns super. Dock hade jag nån jäkla läskig mardröm jag vaknade av. Får nog sluta kolla skräckisar..haha. Nä men, ofta drömmer jag ju om sånt jag ser på tv eller film. Fast det är jag såklart inte ensam om.
 
Har ni något sånt där extra skräcksenario av mardröm som etsat sig fast som ni aldrig glömmer?
 
Jag har återkommande om min senaste häst, fast de är att hon finns i livet och inte nåt med skräck. Så de trista är att jag saknar henne nåt enormt. Blev ju endast 16 år gammal.
 
Nähä om man skulle få i sig lite frukost, magen kurrar hör jag.
 
Förresten...ser ut att bli ännu en solig höstdag. Man kanske skulle ut i skogen och ta lite kort nu när allt skiftar i så mycke fina färger.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: