VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen som gick

Kategori: Fest/Party

Oj var tog helgen vägen. Redan måndag och ny vecka igen.
 
Min födelsedagsfest i fredags blev superlyckad och jag har fått höra nu i efterhand att de inte haft så roligt på länge, så de känns himla kul och uppskattat.
Vi var såklart en runda på Flamman oxå, ett måste när det är fredag, plus att jag hade efterfest till runt 5 på morgonen.
 
Vilka var då vi, jo...Linda, Claudia, Mamma, Pierre, Sabina och Jonas.
Fick massa fina presenter som t ex: penagr, parfym, vin, blommor, ljuslyktor, fräck kortlek m m
Bilder från allt och festen får komma vid ett senare tillfälle eftersom jag tog en del och andra med, så ska bara samla in dessa.
Vet det är trist att jag inte lägger upp några nu men de får ni stå ut med, eller vänta ska kolla de jag la in i datorn igår. Kanske är nån lite rolig..haha
 
 
En styck lycklig Claudia över en strike i bowling (wii) som vi ju oxå drog fram o spelade ett tag
 
 
Jonas & Pierre
 
 
Sabina & Jag
 
 
Linda min lilla "fru" försöker gömma sig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: