VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är man som ny igen

Kategori: Jag o min vardag

 
Fasar varenda gång de ska göras, men nu är det gjort.
 
Brukar ju färga utväxten ca var 2-3 månad, så sällan jag bara kan, oxå kör jag hela håret ca 2 ggr/år. Och gör det då alltid på egen hand
Och idag blev det hela håret. Tog Linda till hjälp eftersom jag alltid kladdar överallt, armar, väggar på toa, toastol, vask osv...inte lätt när håret är ända ner till rumpan och jag det är äkta och inte löshår.
Och dessutom räckte det med endast 2 paket, var ju lite orolig för att det inte skulle räcka.
Men det var i början som det behövdes 3 paket innan färgen verkligen satt sig.
 
Tror jag kommer att vara svarthårig resten av livet faktiskt, har trivts med detta nu i snart 4 år. Och att vara blond igen som är min naturliga färg känns inte alls aktuellt.
 
Men nu är de gjort och är sååå nöjd.
Tack min lilla "fru"..hehe. Ja vi är gifta på facebook, en del är tröga och tror verkligen på att vi är lagda på det hållet, lite kul, men det bjuder vi på.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: