VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fördomar

Kategori: Tankarna flödar

 
De flesta människor har fördomar vilket egentligen är trist, själv har jag inga så mer än att jag inte blandar mig med vissa religoner, i detta fallet menar jag om det är att ha ett förhållande med en kille. Muslimer o allt det där går helt bort för mig, varför orkar jag inte gå in på. Tror de flesta kvinnor i Sverige förstår varför. Sen har jag många arabiska vänner i motsatt kön och dom är jättesnälla och trevliga, men som sagt väljer svenska killar som pojkvänner.
 
Varför jag tar upp detta? Jo för jag hittade en riktigt sjukt jävla äcklig bild, att det bara finns nåt så sjukt i en religion.
Eller vad säger ni, visst talar bilden ett äckligt språk...fy fan rent ut sagt. Just sånt här som gör att folk får fördomar
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: