VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gårdagspärs

Kategori: Jag o min vardag

 
Fy faen för igår kväll säger jag bara. Strax över 18-tiden så bara flög en migrän attack på mig, inget hjälpte, höll på att få panik, hade så ont så jag nästan var på väg att gråta. Så några timmar senare fixar jag en halv sömntablett, stoppar den i mig och somnade gott vid midnatt. För att idag vakna vid halv 8 med ett tungt huvud, lite ont fortfarande men långt ifrån som igår.
 
Ska ta tag i och söka läkare igen för detta, för nu har de gått ett år och jag har testat olika tabletter och inget funkar längre. Hoppas jag kan få utskrivet nåt bra som jag kan ta när det är som värst.
 
Har ju fått konstaterat att jag har svår migrän, och dessutom förstått varför. De finns i släkten och är ärftligt.
 
Ja ja nog om detta...
 
Idag blir de tvätta och städa. Ska även möta upp Linda om ett par timmar för lite ärenden, funderar oxå på att köpa en ny parfym hon hittat igår som jag fått lukta på.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: